Branding, marketing & digital marketing αγροδιατροφικών επιχειρήσεων

Image

Σκοπός του προγράμματος


Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εφοδιάσει τους παραγωγούς/μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων με την απαραίτητη γνώση ώστε να είναι σε θέση να έρθουν σε άμεση και ειλικρινή επαφή με τους υπάρχοντες ή/και δυνητικούς τους πελάτες μέσα από την προσέγγιση Η2Η-Human to Human-Από Άνθρωπο σε Άνθρωπο. Έτσι θα μπορέσουν να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους στις ομάδες-στόχους που αυτοί θέλουν προσφέροντάς τους πραγματική αξία ενώ παράλληλα αποκτούν την επιθυμητή αξία και για τη δική τους επιχείρηση. Το εργαστήριο διεξάγεται με χρήση συγκεκριμένων πρακτικών ασκήσεων/δραστηριότητων και παρουσίασης καλών πρακτικών και μελετών περίπτωσης με στόχο οι συμμετέχοντες να μπορούν να εφαρμόσουν στη συνέχεια στην πράξη ό,τι έμαθαν.

Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές

Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Σχεδιασμός – Οργάνωση – Υλοποίηση


Image

Το εργαστήριο είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν ήδη μία Αγροδιατροφική Επιχείρηση αλλά και εκείνοι που σκέφτονται να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα με οποιοδήποτε τρόπο-είτε ως παραγωγοί, είτε ως μεταποιητές.
Είναι ανοικτό σε παραγωγούς/αγρότες και μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων, σε ομάδες παραγωγών, σε ανθρώπους που σκέφτονται να επενδύσουν στον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε στελέχη εταιρειών του Αγροδιατροφικού Τομέα, σε μέλη ομάδων start-up εταιρειών που σχετίζονται με τον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε γεωπόνους και σε φοιτητές γεωπονικών σχολών.

Θεματολογία


  • Η νέα προσέγγιση Η2Η στο μάρκετινγκ
  • Τι είναι Brand και Branding
  • Δημιουργία Στρατηγικής Branding
  • Η Αποτελεσματική Διαχείριση Ιδεών-Πλαίσιο Διαχείρισης Ιδέας
  • Πρόταση Αξίας: το θεμέλιο του Branding για αγροδιατροφικής επιχείρησης
  • Σύγχρονα εργαλεία Digital Marketing
  • Ανάπτυξη ενός Σχεδίου Δράσης Digital Marketing

Πληροφορίες προγράμματος


  • Σεμινάριο
  • 6 ώρες
  • Ολιγομελή τμήματα
  • Βεβαίωσης παρακολούθησης

Με την συμμετοχή στο σεμινάριο ο ενδιαφερόμενος θα λάβει:

  • Φάκελο για την αποθήκευση των σημειώσεων
  • Έντυπο σημειώσεων με την διδακτική ύλη
  • Έντυπο δραστηριοτήτων και ασκήσεων

Εγγραφές


Ολο τον χρόνο.


Δικαιολογητικά


  • Ταυτότητα ή Διαβατήριο
  • ΑΦΜ

    Κόστος


    Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης.

    Καθηγητές τμήματος


    Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, EMBA, PMP, TTT

      Η Ελλάδα τα τελευταία πέντε (5) χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις σε οικονομικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο αξιών, ηθικής, συνολικής οργάνωσης και αειφορικής ανάπτυξης. Ακούγεται από παντού ότι για να βγει η Ελλάδα από αυτήν την Κρίση θα πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη και ότι ένας από τους πυλώνες στους οποίους μπορεί και πρέπει να στηριχθεί είναι ο Αγροδιατροφικός της Τομέας. Δεν είναι λίγοι αυτοί που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτή την κατάσταση προς όφελός τους (να κερδίσουν εύκολα χρήματα δηλαδή πουλώντας πχ. κάποια συγκεκριμένα φυτικά είδη) όπως δεν είναι λίγοι και εκείνοι που χωρίς πολύ σκέψη ξεκινούν διάφορα εγχειρήματα σε επίπεδο πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγής αγροτικών προϊόντων και στο τέλος αποτυχαίνουν. Φυσικά δεν λείπουν και αυτοί που λένε ότι όλα μπορούν να απαντηθούν στήνοντας ένα καλό brand εννοώντας τη δημιουργία μιας συσκευασίας του τελικού προϊόντος η οποία θα αποτελεί το εισιτήριο για τις αγορές. Είτε μας αρέσει είτε όχι θα πρέπει όσοι πλέον ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα και θέλουν να πετύχουν απαντώντας στις προκλήσεις που υφίστανται σε παγκόσμιο επίπεδο, θα πρέπει να αποκτήσουν το mindset, τη «νοοτροπία» του επιχειρηματία ρίσκου και να δημιουργούν πρώτα αγροδιατροφικές επιχειρήσεις βασισμένες σε μία καλά σχεδιασμένη Στρατηγική Branding από την οποία θα απορρέουν και όλες οι τακτικές marketing και μετά τα προϊόντα.

      Image

      Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, EMBA, PMP, TTT


      Η Δήμητρα, λειτουργώντας ως General Manager & Business Coach, συμβουλεύει, εκπαιδεύει και μανατζάρει brands ώστε να βρουν το δικό τους Vantage Angle, τη δική τους ιδανική οπτική γωνία δράσης. Να ανακαλύψουν τα δυνατά τους σημεία, να επανενωθούν με τη Φύση και μέσω του Integration να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό Business & Personal Modus Operandi! Είναι κάτοχος πτυχίου Γεωπονίας (ΑΠΘ), μεταπτυχιακού διπλώματος Executive Master of Business Administration-ΕΜΒΑ, πιστοποίησης στη Διαχείριση Έργων (Project Manager Professional-PMP) και πιστοποίησης ως Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ) και Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών (Train the Trainers). Διαθέτει περισσότερα από 18 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων ενηλίκων, στην οργάνωση και στρατηγική ανάπτυξη επιχειρήσεων/οργανισμών, στην εκπόνηση και διαχείριση προγραμμάτων/έργων, στην ανάπτυξη νέων εφαρμογών-προϊόντων-υπηρεσιών, στην έρευνα αγοράς, στο branding, στην προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών, στην παρουσίαση ιδεών (Idea Pitching), στη διοίκηση τμήματος πολυμεσικών εφαρμογών, στην εφαρμοσμένη γεωπονική έρευνα, στην ανάπτυξη και διαχείριση νέων εναλλακτικών καλλιεργειών, στην προστασία και αξιοποίηση της βιοποικιλότητας, και στην ανάπτυξη και διαχείριση ιστοσελίδων και blogs. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Website: http://dimitrazervaki.com & στο σύνδεσμο Linkedin