Εξυπηρέτηση Πελατών – Διαχείριση Παραπόνων
Σκοπός του προγράμματος
Απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ξεκινήσει την καριέρα του στον εν λόγω κλάδο, καλύπτοντας όλες τις απαιτούμενες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη επιτυχή λειτουργία του τμήματος πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές
Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:
Σχεδιασμός – Οργάνωση – Υλοποίηση
Το περιεχόμενο του προγράμματος αναφέρεται και ως αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό περιεχόμενο είναι το αποτέλεσμα της διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών και ακολουθεί τη διατύπωση του σκοπού και των στόχων του προγράμματος. Το αναλυτικό περιεχόμενο του προγράμματος αποτελείται από μικρές ενότητες που συνδέονται άμεσα με τις ανάγκες και τους ήδη διατυπωμένους στόχους, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις θα προσδιορίζεται και η χρονική διάρκεια των ενοτήτων. Επίσης, στο αναλυτικό περιεχόμενο διαχωρίζεται η θεωρητική εκπαίδευση από την πρακτική άσκηση, ενώ είναι διακριτή η συνολική διάρκεια του προγράμματος. Με τον τρόπο αυτόν είναι διαθέσιμες οι σχετικές πληροφορίες στους υποψήφιους εκπαιδευομένους, προκειμένου αυτοί να έχουν την ευρύτερη δυνατή πληροφόρηση για το είδος του προγράμματος και των ενοτήτων που θα παρακολουθήσουν.
Στον τρόπο διδασκαλίας θα περιλαμβάνονται
Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων
Περιεχόμενο σπουδών
Δυνατά σημεία ειδικότητας
Η ποιοτική εξυπηρέτηση τουριστών στο τμήμα υποδοχής καταλυμάτων, είναι απαραίτητο συστατικό για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Στα πλαίσια του σκληρού ανταγωνισμού, η πιστοποίηση CFOP αφορά όλες τις θέσεις εργασίας στο “Front office” και τους επιχειρηματίες καταλυμάτων.
Το Certified Front Office Professional (CFOP) καλύπτει το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και αποτελεί ισχυρό εφόδιο στην τουριστική αγορά, πιστοποιώντας τις γνώσεις και την ικανότητά των κατόχων του στην παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των τουριστικών μονάδων.
Το εύρος των γνώσεων που καλύπτει το CFOP το καθιστά απαραίτητο για κάθε υπάλληλο υποδοχής, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ή σχετικό πτυχίο.
Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε 5 ερωτήσεις κλειστού τύπου και 15 ερωτήσεις ανάπτυξης. Διάρκεια εξέτασης 90 λεπτά. Ποσοστό επιτυχίας 70%.
Διάρκεια προγράμματος
Πιστοποίηση ACTA
Καθηγητές τμήματος
Εγγραφές
Όλο το χρόνο, έναρξη τμημάτων κάθε Οκτώβριο και Φεβρουάριο.
Διάρκεια προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος
Απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ξεκινήσει την καριέρα του στον εν λόγω κλάδο, καλύπτοντας όλες τις απαιτούμενες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη επιτυχή λειτουργία του τμήματος πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικέςΟι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:
Σχεδιασμός – Οργάνωση – Υλοποίηση
Το περιεχόμενο του προγράμματος αναφέρεται και ως αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό περιεχόμενο είναι το αποτέλεσμα της διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών και ακολουθεί τη διατύπωση του σκοπού και των στόχων του προγράμματος. Το αναλυτικό περιεχόμενο του προγράμματος αποτελείται από μικρές ενότητες που συνδέονται άμεσα με τις ανάγκες και τους ήδη διατυπωμένους στόχους, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις θα προσδιορίζεται και η χρονική διάρκεια των ενοτήτων. Επίσης, στο αναλυτικό περιεχόμενο διαχωρίζεται η θεωρητική εκπαίδευση από την πρακτική άσκηση, ενώ είναι διακριτή η συνολική διάρκεια του προγράμματος. Με τον τρόπο αυτόν είναι διαθέσιμες οι σχετικές πληροφορίες στους υποψήφιους εκπαιδευομένους, προκειμένου αυτοί να έχουν την ευρύτερη δυνατή πληροφόρηση για το είδος του προγράμματος και των ενοτήτων που θα παρακολουθήσουν.
Στον τρόπο διδασκαλίας θα περιλαμβάνονται
Βιωματικές μέθοδοιΠαιχνίδια ρόλωνΜελέτες περίπτωσης σε συνδυασμό με το οπτικοακουστικό υλικό και τα κατάλληλα εκπαιδευτικά μέσα και τεχνικέςΣυζήτηση – Brain stormingΕκπαιδευτικές επιμορφωτικές επισκέψειςΗμερίδες
Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων
Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούςΔιαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεωνMedia shopsΕφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόρασηΕταιρείες web design και e-commerceΕταιρείες προμηθειώνΑλυσίδες καταστημάτωνΧρηματοοικονομικές εταιρίεςΕταιρίες δημοσίων σχέσεων & εκδηλώσεωνΕταιρίες έρευνας & ανάπτυξηςΣυμβουλευτικές εταιρίεςΞενοδοχειακές μονάδες
Περιεχόμενο σπουδών
ΣτρατηγικήΠροσέγγιση πελατοκεντρικής φιλοσοφίαςΑποτελεσματική επικοινωνίαΔημόσιες σχέσειςΕξυπηρέτηση πελατώνΗ ικανοποίηση του πελάτηΗ έννοια του προϊόντοςΠροώθηση προϊόντοςΣημασία της επιτυχημένης πώλησηςΠροσωπικές πωλήσειςΤεχνικές πωλήσεων – εφόδια για τον πωλητήΣυμπεριφορά ΚαταναλωτήΠωλήσεις χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιώνΧειρισμός μιας ομάδας πωλήσεων
Δυνατά σημεία ειδικότητας
Συγγραμμάτων σε μορφή σημειώσεων που έχει επιμεληθεί η υπεύθυνη του τομέα Εξυπηρέτησης πελατών- Διαχ. παραπόνωνΆρτια υλικοτεχνική υποδομήΕκπαιδευτικό προσωπικό υψηλού επιπέδου, τεχνογνωσίας & επαγγελματικής καταξίωσηςΠλήρη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών μέσα στους χώρους διδασκαλίας υποδειγματικά εξοπλισμένουςΆμεση επαγγελματική αποκατάσταση μέσω του τμήματος Συμβουλευτικής και εργασίας JOBCARRIER σε Εταιρείες προμηθειών, Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Συμβουλές & κατευθύνσεις ως προς την έναρξη ελεύθερου επαγγέλματοςΟικονομικό πρόγραμμα σπουδώνΗ πρακτική εξάσκηση(εργαστήριο) περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος των σπουδών.Δυνατότητα για συνεχιζόμενη εκπαίδευση μέσω ειδικών σεμιναρίων και εξειδικεύσεων σχετικών του αντικειμένου, με σημαντικές εκπτώσειςΟλιγομελή τμήματα ώστε να επιτυγχάνεται η άμεση συνεργασία μεταξύ καθηγητών & σπουδαστών και η σύνδεση πράξης & θεωρίαςΠρωινά – Απογευματινά τμήματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε σπουδαστήΣυνεχή επικοινωνία με τους υπεύθυνους καθηγητές και καθοδήγηση σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί στο επαγγελματικό ξεκίνημα των σπουδαστώνΣυμμετοχή στην Ημέρα καριέρας
Η ποιοτική εξυπηρέτηση τουριστών στο τμήμα υποδοχής καταλυμάτων, είναι απαραίτητο συστατικό για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Στα πλαίσια του σκληρού ανταγωνισμού, η πιστοποίηση CFOP αφορά όλες τις θέσεις εργασίας στο “Front office” και τους επιχειρηματίες καταλυμάτων.
Το Certified Front Office Professional (CFOP) καλύπτει το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και αποτελεί ισχυρό εφόδιο στην τουριστική αγορά, πιστοποιώντας τις γνώσεις και την ικανότητά των κατόχων του στην παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των τουριστικών μονάδων.
Το εύρος των γνώσεων που καλύπτει το CFOP το καθιστά απαραίτητο για κάθε υπάλληλο υποδοχής, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ή σχετικό πτυχίο.
Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε 5 ερωτήσεις κλειστού τύπου και 15 ερωτήσεις ανάπτυξης. Διάρκεια εξέτασης 90 λεπτά. Ποσοστό επιτυχίας 70%.
Διάρκεια προγράμματος
Πιστοποίηση ACTAΠιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου (CFOP)
Καθηγητές τμήματος
ΕγγραφέςΌλο το χρόνο, έναρξη τμημάτων κάθε Οκτώβριο και Φεβρουάριο.
Διάρκεια προγράμματοςΤαυτότητα ή ΔιαβατήριοΑΦΜ1 έγχρωμη φωτογραφία
Εκδήλωση ενδιαφέροντος
Εκδήλωση ενδιαφέροντος
[/cs_content_seo]