Social media marketing τουριστικών καταλυμάτων
Αποτελεσματικό Social media marketing τουριστικών καταλυμάτων
Το πρόγραμμα ξεκινά με μία εισαγωγή στις βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ, το μείγμα Μάρκετινγκ, ανάλυση περιβάλλοντος και ανταγωνισμού και θα ακολουθεί η ανάλυση της συμπεριφοράς του Καταναλωτή εισαγωγή και η οργάνωση-σχεδιασμός μιας Έρευνας Μάρκετινγκ. Επίσης θα διερευνηθεί η επίδραση των Social Media ως ένα χρήσιμο εργαλείο στο σύγχρονο επιχειρείν. Θα γίνει αναφορά στις Ηλεκτρονικές Κοινότητες, θα αναλυθεί το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Social Media για επιχειρηματική δράση, ενώ θα ακολουθήσει γνωριμία με έννοιες και εργαλεία όπως: Blogging, Twitter και Microblogging κ.α.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Α Ενότητα
Β Ενότητα
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Η εκπαίδευση στους Η/Υ, διεξάγεται και με τη χρήση της επιδότησης προς επιμόρφωση εργατικού δυναμικού, Λ.Α.Ε.Κ. 0.24% & του Ο.Α.Ε.Δ.