Social media marketing τουριστικών καταλυμάτων

Image

Αποτελεσματικό Social media marketing τουριστικών καταλυμάτων


Το πρόγραμμα ξεκινά με μία εισαγωγή στις βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ, το μείγμα Μάρκετινγκ, ανάλυση περιβάλλοντος και ανταγωνισμού και θα ακολουθεί η ανάλυση της συμπεριφοράς του Καταναλωτή εισαγωγή και η οργάνωση-σχεδιασμός μιας Έρευνας Μάρκετινγκ. Επίσης θα διερευνηθεί η επίδραση των Social Media ως ένα χρήσιμο εργαλείο στο σύγχρονο επιχειρείν. Θα γίνει αναφορά στις Ηλεκτρονικές Κοινότητες, θα αναλυθεί το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Social Media για επιχειρηματική δράση, ενώ θα ακολουθήσει γνωριμία με έννοιες και εργαλεία όπως: Blogging, Twitter και Microblogging κ.α.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

Α Ενότητα


  • Βασικές αρχές marketing
  • Ανάλυση περιβάλλοντος ανταγωνισμού με έμφαση τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
  • Αρχές συμπεριφοράς καταναλωτή
  • Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς – Αρχές και στόχοι
  • Σχεδιάζοντας μια έρευνα marketing

Β Ενότητα


  • Social media και ηλεκτρονικές κοινότητες
  • Η χρήση των Social media για επιχειρηματική δράση – Έμφαση στην εκστρατεία μέσω Google
  • Το Twitter, τα blogs και τα microblogs
  • Social networking με έμφαση στο Facebook & στο YouTube
  • Νέες τάσεις στο ηλεκτρονικό marketing (Affilliate, Mobile & E-mail marketing)

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:


Η εκπαίδευση στους Η/Υ, διεξάγεται και με τη χρήση της επιδότησης προς επιμόρφωση εργατικού δυναμικού, Λ.Α.Ε.Κ. 0.24% &  του Ο.Α.Ε.Δ.