Tips για να γίνεις καλύτερος μάγειρας

Νέα - Ανακοινώσεις

Παρακολουθείτε τακτικά εκπομπές μαγειρικής και θαυμάζετε τα μαγικά χέρια των σεφ που σε λίγα μόλις λεπτά καταφέρνουν να δημιουργήσουν τα πιο λαχταριστά – έτσι φαίνονται τουλάχιστον – πιάτα και τα πιο ονειρεμένα γλυκά.

Έπειτα, αναρωτιέστε πως είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να μην έχουν κάψει ποτέ ένα φαγητό και να μην έχουν καταστρέψει ένα μαγειρικό σκεύος σε «ζωντανό» χρόνο;

Πιθανότατα να είναι όλα θέμα ταλέντου ή γνώσεων. Θα μπορούσε άραγε η δική σας επένδυση σε μια σχολή μαγειρικής να σας βοηθήσει, για να εξελίξετε τις γνώσεις σας, μέχρι να φτάσετε στο δικό τους επίπεδο;

Πριν πάρετε την απόφαση, εμείς σας λέμε ότι δεν είναι απαραίτητο, να είστε ο Τζέιμι Ολιβερ για να κατέχετε καλά την τέχνη της κουζίνας. Μικρά μυστικά είναι δυνατόν να σας βελτιώσουν, να σας διορθώσουν, ώστε να δείτε τη διαφορά στα πιάτα σας σε μόλις 30 ημέρες.

Ακονίστε τα μαχαίρια σας, για να τα χρησιμοποιήσετε κατά την κοπή των τροφών όπως ακριβώς οι σεφ.
Μάθετε να κόβετε το κρεμμύδι, αφαιρώντας το «καπάκι» του στο πάνω μέρος, ξεφλουδίζοντας το κι έπειτα, κόβοντάς το κάθετα σε ροδέλες, τις οποίες θα τεμαχίσετε οριζόντια.

Εξελίξτε τον τρόπο που μαγειρεύετε το ρύζι, εφαρμόζοντας την αναλογία: 1 κούπα ρύζι, 2 κούπες νερό.
Την τέταρτη ημέρα αφιερώστε χρόνο για να μάθετε τον τρόπο που μαγειρεύονται τα αβγά ποσέ. Σπάστε πρώτα το αβγό σε ένα μπολάκι, πριν το ρίξετε στο βραστό νερό.

Φυλάξτε το λίπος από το μπέικον όταν το τηγανίζετε, καθώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα σε συνταγές όπως τα pancakes, αν θέλετε να τους δώσετε ιδιαίτερη γεύση.

Φτιάξτε τα δικά σας λαχανικά τουρσί, με τον πιο εύκολο τρόπο. Θα χρειαστείτε αλάτι, ζάχαρη, νερό και ξύδι. Αναμείξτε τα υλικά, ζεστάνετε τα σε μαγειρικό σκεύος και ρίξτε το υγρό διάλυμα αυτό μέσα σε ένα βάζο, στο οποίο θα έχετε προσθέσει μικρά κομμάτια λαχανικών. Όταν το διάλυμα κρυώσει, βάλτε το βάζο στο ψυγείο και τα λαχανικά θα διατηρηθούν για τρεις εβδομάδες.

Εκμεταλλευτείτε κάθε κομμάτι των τροφών. Σας έχει μείνει η γωνία από κάποιο σκληρό τυρί ή περίσσευμα από φρέσκα μυρωδικά; Κόψτε τα σε μικρά κομμάτια, φυλάξτε τα στην κατάψυξη ή το ψυγείο και αρωματίστε τις σούπες σας.

Τολμήστε να κάνετε μερικές αλλαγές στις γεύσεις, βάζοντας στις συνταγές σας διαφορετικά, μη συνηθισμένα για εσάς και τους φίλους σας μπαχαρικά, όπως ο κουρκουμάς.

Προτιμήστε τα μαντεμένια σκεύη, που αντέχουν οποιαδήποτε θερμοκρασία, είναι μεγαλύτερα και πιο ανθεκτικά.
Τρία υλικά μπορούν να σταθούν εξαιρετικά χρήσιμα όταν θέλετε να φτιάξετε μια γρήγορη συνταγή και θέλετε να χαρίσετε στο πιάτο έξτρα γεύση, που θα ενθουσιάσει. Ποια είναι αυτά; Το λεμόνι, η σως σόγιας και η παρμεζάνα.
Οι σπιτικές μαρμελάδες πέρα από εύκολη διαδικασία κατά την παρασκευή τους είναι θρεπτικότατες για πρωινό.
Αντί να βράσετε, ψήστε τα λαχανικά. Δεν γίνονται όλα ψητά, αλλά ορισμένα είναι εξαιρετικά ψητά. Οπως το μπρόκολο. Για να γίνουν τραγανά το μυστικό είναι να τα βάλατε σε ένα μεγάλο ταψί και να μην βάλετε τα κομμάτια το ένα επάνω στο άλλο.

Το κόκκινο κρασί δεν συνοδεύει εξαιρετικά μόνο το φαγητό σας ως ποτό. Μπορείτε, επίσης, να βράσετε σε αυτό τα μακαρόνια σας. Ακούγεται περίεργο αλλά η γεύση είναι ιδιαίτερη και εξαιρετική.

Επενδύστε σε μεγαλύτερα μαγειρικά σκεύη. Αυτό το στοιχείο κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια κοινή κουζίνα από εκείνη ενός σεφ.

Φυλάξτε ορισμένα κομμάτια από τα κρέατα που αγοράζετε, όπως για παράδειγμα το κοτόπουλο, στην κατάψυξη σας. Οι σεφ έχουν πάντοτε απόθεμα για έκτακτες περιστάσεις.

Βγείτε από τα συνηθισμένα και τολμήστε να μαγειρέψετε ένα νέο λαχανικό, όπως τα γογγύλια. Αυτά μετατρέπονται σε πουρέ ή ψήνονται όπως οι πατάτες ή ακόμα είναι δυνατόν να προστεθούν στις σούπες σας και να τις νοστιμίσουν.
Γνωρίζατε ότι το μυστικό για την υπέροχη γεύση ορισμένων τυριών κρύβεται στην αποθήκευση τους μέσα σε ελαιόλαδο και ψιλοκομμένα βότανα; Δοκιμάστε το με τη μοτσαρέλα, τη φέτα ή το κατσικίσιο τυρί.

Μην ξεχνάτε, ότι κανένας σεφ δεν σερβίρει το φαγητό του, αν πρώτα δεν το δοκιμάσει καθώς το μαγειρεύει. Ενδεχομένως να πρέπει να προσθέσετε κάποιο υλικό για να αλλάξετε τη γεύση.

Πειραματιστείτε με αγαπημένα σας υλικά ή φαγητά και δημιουργήστε νέα πιάτα.

Κάντε μια προετοιμασία για τις βραδιές που θα απολαύσετε μια ταινία στο σπίτι με αγαπημένα πρόσωπα ή που θα οργανώσετε ένα πάρτι. Εμπνευστείτε από τα τεράστια μπέργκερς των εστιατορίων και φτιάξτε τα δικά σας με κρέας ή σολομό και αποθηκεύστε τα στην κατάψυξη.

Μαγειρέψτε μια ζεστή και θρεπτική σούπα από την αρχή, κόβοντας και λιώνοντας μόνες σας τα λαχανικά στον τρίφτη και σίγουρα δεν θα θελήσετε να πάρετε ξανά ένα έτοιμο προϊόν σε φακελάκι.

Καταναλώνετε μόνο κοτόπουλο; Διαμορφώστε εκ νέου το μενού σας και αγοράστε χοιρινό κρέας ή αρνί ή ακόμα και συκώτι, για να παίξετε με τις γεύσεις και τις θρεπτικές ουσίες.

Παρασκευάστε το δικό σας ψωμί και φυλάξτε το στην κατάψυξη όπου θα διατηρηθεί για τις επόμενες δύο εβδομάδες.

Αν σας αρέσουν τα ψάρια και τα θαλασσινά, αφήστε για λίγο το σολομό και βάλτε στη ζωή σας τα χτένια, τα μύδια, τον τόνο.

Πολλές φορές τρώγοντας μια σαλάτα σε κάποιο εστιατόριο θα διαπιστώσετε ότι είναι πιο νόστιμη από αυτήν που ετοιμάζετε στο σπίτι. Φταίει άραγε το ντρέσινγκ; Μάλλον όχι, αφού το αλάτι είναι εκείνο το υλικό που «δένει» τις γεύσεις.

Έχετε αντικαταστήσει το ρύζι με την υγιεινή κινόα, εντούτοις θα πρέπει να κάνετε ακόμα μια αλλαγή και να βάλετε στο μενού σας περισσότερα θρεπτικά δημητριακά και σπόρους.

Για γκουρμέ γεύσεις προσθέστε κρασί στο βούτυρο.

Ψωνίστε από καταστήματα τύπου ντελικατέσεν, γιατί εκεί θα βρείτε μεγαλύτερη ποικιλία ειδών.
Αγοράστε έναν καινούριο τρίφτη για να προσθέσετε ένα touch από την αγαπημένη σας παρμεζάνα στα πιάτα των καλεσμένων.

Πιστεύατε ότι μόνο η κρεμ – καραμελέ αποτελεί αξιόλογο επιδόρπιο; Εμείς το διαψεύδουμε μιας και ένα μπολ με φρέσκα φρούτα και σαντιγί ή κρέμα είναι εξίσου ιδανικά για το τέλος ενός δείπνου.

Πηγή: bovary.gr