Τεχνικές πωλήσεων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Marketing – Τεχνικές Πωλήσεων για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Σκοπός του προγράμματος «Marketing και Τεχνικές Πωλήσεων» είναι να παράσχει τα απαραίτητα εφόδια σε άτομα τα οποία επιθυμούν να εξοικειωθούν με: ` τις βασικές τεχνικές του μάρκετινγκ, ` τα στάδια της έρευνας αγοράς, την χρησιμότητά της, καθώς και τον ορθό προγραμματισμό της συγκεκριμένης διαδικασίας, ` την εφαρμογή και υλοποίηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ, ` την μεθοδολογία εισαγωγής ενός προϊόντος σε μια τοπική ή ξένη αγορά, ` τις σύγχρονες μεθόδους του e-μάρκετινγκ, ` τις αποτελεσματικές τεχνικές προώθησης και πώλησης προϊόντων, ` τις λειτουργίες και τις στρατηγικές διαχείρισης των πωλήσεων, ` τα επιμέρους στάδια της πώλησης και τη σημασία του ρόλου του πωλητή σε καθένα από αυτά.
Θεματικές ενότητες εκπαιδευτικού προγράμματος
Επιδότηση εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση στους Η/Υ, διεξάγεται και με τη χρήση της επιδότησης προς επιμόρφωση εργατικού δυναμικού, Λ.Α.Ε.Κ. 0.24% & του Ο.Α.Ε.Δ.
Πιστοποίηση ACTA
Με το πέρας της εκπαίδευσης ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να πιστοποιήσει τις γνώσεις του μέσω της ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)