Social Media Marketing

Σκοπός του προγράμματος
Tο πρόγραμμα έχει σκοπό να παρέχει την εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για την εφαρμογή των νέων εργαλείων σχεδιασμού και υλοποίησης της προβολής και της διαφήμισης της επιχείρησής σας μέσω του Διαδικτύου και ειδικότερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές
Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:
Σχεδιασμός – Οργάνωση – Υλοποίηση

Το περιεχόμενο του προγράμματος αναφέρεται και ως αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό περιεχόμενο είναι το αποτέλεσμα της διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών και ακολουθεί τη διατύπωση του σκοπού και των στόχων του προγράμματος. Το αναλυτικό περιεχόμενο του προγράμματος αποτελείται από μικρές ενότητες που συνδέονται άμεσα με τις ανάγκες και τους ήδη διατυπωμένους στόχους, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις θα προσδιορίζεται και η χρονική διάρκεια των ενοτήτων. Επίσης, στο αναλυτικό περιεχόμενο διαχωρίζεται η θεωρητική εκπαίδευση από την πρακτική άσκηση, ενώ είναι διακριτή η συνολική διάρκεια του προγράμματος. Με τον τρόπο αυτόν είναι διαθέσιμες οι σχετικές πληροφορίες στους υποψήφιους εκπαιδευομένους, προκειμένου αυτοί να έχουν την ευρύτερη δυνατή πληροφόρηση για το είδος του προγράμματος και των ενοτήτων που θα παρακολουθήσουν.
Στον τρόπο διδασκαλίας θα περιλαμβάνονται
Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων
Περιεχόμενο σπουδών
Δυνατά σημεία ειδικότητας

Certified Internet Marketing Professional (CIMP). Η επιτυχία των πωλήσεων, η επίτευξη της αναγνωρισιμότητας και οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης δεν καθορίζονται πλέον, από τη διαφοροποίηση του προϊόντος, αλλά από την ικανότητα των συνεργατών της επιχείρησης να δημιουργούν νέες αγορές, στην εγχώρια αλλά και στην παγκόσμια αγορά.
Με βάση τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και το ιδιαίτερο επιχειρηματικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής, προσαρμοσμένη στην ελληνική πραγματικότητα, η ACTA δημιούργησε την πρωτοποριακή Πιστοποίηση CIMP προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη των επιχειρήσεων να οργανώσουν και να φέρουν εις πέρας τις καθημερινές τους προκλήσεις με τρόπο αποτελεσματικό.
Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε 45 ερωτήσεις κλειστού τύπου και 5 ερωτήσεις ανάπτυξης. Διάρκεια εξέτασης 90 λεπτά. Ποσοστό επιτυχίας 70%.
“Η οικονομική επιτυχία προκύπτει όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι καλά, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά.”John Kay, Βρετανός οικονομολόγος