Social Media Marketing

Image

Σκοπός του προγράμματος


Tο πρόγραμμα έχει σκοπό να παρέχει την εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για την εφαρμογή των νέων εργαλείων σχεδιασμού και υλοποίησης της προβολής και της διαφήμισης της επιχείρησής σας μέσω του Διαδικτύου και ειδικότερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές

Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Σχεδιασμός – Οργάνωση – Υλοποίηση


Image

Το περιεχόμενο του προγράμματος αναφέρεται και ως αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό περιεχόμενο είναι το αποτέλεσμα της διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών και ακολουθεί τη διατύπωση του σκοπού και των στόχων του προγράμματος. Το αναλυτικό περιεχόμενο του προγράμματος αποτελείται από μικρές ενότητες που συνδέονται άμεσα με τις ανάγκες και τους ήδη διατυπωμένους στόχους, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις θα προσδιορίζεται και η χρονική διάρκεια των ενοτήτων. Επίσης, στο αναλυτικό περιεχόμενο διαχωρίζεται η θεωρητική εκπαίδευση από την πρακτική άσκηση, ενώ είναι διακριτή η συνολική διάρκεια του προγράμματος. Με τον τρόπο αυτόν είναι διαθέσιμες οι σχετικές πληροφορίες στους υποψήφιους εκπαιδευομένους, προκειμένου αυτοί να έχουν την ευρύτερη δυνατή πληροφόρηση για το είδος του προγράμματος και των ενοτήτων που θα παρακολουθήσουν.


Στον τρόπο διδασκαλίας θα περιλαμβάνονται


  • Εργαστήρια
  • Βιωματικές μέθοδοι
  • Παιχνίδια ρόλων
  • Μελέτες περίπτωσης σε συνδυασμό με το οπτικοακουστικό υλικό και τα κατάλληλα εκπαιδευτικά μέσα και τεχνικές
  • Συζήτηση – Brain storming
  • Εκπαιδευτικές επιμορφωτικές επισκέψεις
  • Ημερίδες

Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων


  • Διαφημιστικές Εταιρίες και ΜΜΕ
  • Ιδιωτικές επιχειρήσεις
  • Ως ελεύθερος επαγγελματίας ή να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση

Περιεχόμενο σπουδών


  • Facebook – Google+
  • Για ποιους λόγους επισκέπτονται οι Έλληνες τα Social Media (έρευνα της Focus Bari)
  • Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους
  • Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα – βήμα
  • Copy of Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα – βήμα
  • Φέρτε το εταιρικό σας site στο Facebook
  • Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Facebook
  • Προσθήκη της επιχείρησης σας στο GoogleLocal
  • Σύνδεση της Google+ σελίδας σας στο YouΤube κανάλι σας
  • Πως θα προσελκύσετε περισσότερους likers
  • Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τους
  • Παρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σας
  • Facebook, Google+ ή και τα δύο;
  • Χρησιμοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να μεταδώσουν στους δικούς τους φίλους τα μηνύματά σας.
  • LinkedIn
  • Δημιουργία προφίλ (βιογραφικού
  • Δημιουργία εταιρικής σελίδας και ανάρτηση των νέων της εταιρείας
  • Δημιουργία και συμμετοχή σε ομάδες
  • Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα – βήμα στο Linked-In
  • Σύνδεση του προφίλ σας στο LinkedIn με το εταιρικό σας blog και το Twitter
  • SEO & LinkedIn: πώς να βρίσκουν οι δυνητικοί σας πελάτες τη σελίδα και το προφίλ σας
  • YouTube
  • Δημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιού
  • Ανέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σας
  • Διαφημιστικές καμπάνιες: πώς θα τις τρέξετε και πώς θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTube
  • Ιογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολές
  • Twitter
  • Ένα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα. Γιατί;
  • Πώς το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τους
  • Δημιουργία και διαμόρφωση προφίλ
  • Τιτιβίσματα, εικόνες, γεωγραφική τοποθεσία
  • Video στο Twitter
  • Αύξηση των followersστο Twitter
  • Σημεία που πρέπει να προσέξετε
  • Διαφημιστικές επιλογές
  • Pinterest
  • Γιατί να χρησιμοποιήσω και το Pinterest;
  • Δημιουργία προφίλ και boards
  • Δημιουργία εταιρικής παρουσίας
  • Πουλήστε μέσα από το Pinterest: σύνδεση του Pinterest με το site & το E-shop σας
  • Blog
  • Ένα must εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να είναι «κοινωνικές»
  • Το blog ως κεντρικός άξονας της προβολής σας στα social media
  • Blogs και η σχέση τους με το SEO
  • Ενσωμάτωση όλων των social media παρουσιών σας στο εταιρικό σας blog
  • Συνδέστε το site και το e-shop σας με τα Social Media
  • Πώς και γιατί να συνδέσετε την εταιρική σας σελίδας και το e-shop σας με το blog και τα υπόλοιπα Social Media
  • Ανάπτυξη παραδειγμάτων – Εργαλεία
  • Ανάπτυξη παραδείγματος για την προώθηση προϊόντος – υπηρεσίας μέσα από τα social media.
  • Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχου
  • Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites
  • Ανάλυση ανταγωνισμού
  • Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας

Δυνατά σημεία ειδικότητας


  • Άρτια υλικοτεχνική υποδομή
  • Παροχή ποιοτικών προϊόντων κατά τη διάρκεια των εργαστηριακών μαθημάτων δωρεάν, καθώς και συγγραμμάτων σε μορφή σημειώσεων που έχει επιμεληθεί η υπεύθυνη του τομέα social media marketing.
  • Εκπαιδευτικό προσωπικό υψηλού επιπέδου, τεχνογνωσίας & επαγγελματικής καταξίωσης
  • Πλήρη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών μέσα στους χώρους διδασκαλίας υποδειγματικά εξοπλισμένους
  • Άμεση επαγγελματική αποκατάσταση μέσω του τμήματος Συμβουλευτικής και εργασίας JOBCARRIER σε Διαφημιστικές Εταιρίες και ΜΜΕ Ιδιωτικές επιχειρήσεις. Συμβουλές & κατευθύνσεις ως προς την έναρξη ελεύθερου επαγγέλματος.
  • Οικονομικό πρόγραμμα σπουδών
  • Η πρακτική εξάσκηση(εργαστήριο) περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος των σπουδών.
  • Δυνατότητα για συνεχιζόμενη εκπαίδευση μέσω ειδικών σεμιναρίων και εξειδικεύσεων σχετικών του αντικειμένου, με σημαντικές εκπτώσεις
  • Συμμετοχή στην Ημέρα καριέρας.
  • Ολιγομελή τμήματα ώστε να επιτυγχάνεται η άμεση συνεργασία μεταξύ καθηγητών & σπουδαστών και η σύνδεση πράξης & θεωρίας
  • Πρωινά – Απογευματινά τμήματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε σπουδαστή
  • Συνεχή επικοινωνία με τους υπεύθυνους καθηγητές και καθοδήγηση σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί στο επαγγελματικό ξεκίνημα των σπουδαστών
  • Δωρεάν σεμινάρια προώθησης στην απασχόληση, σύνταξη βιογραφικού, τεχνικές αναζήτησης εργασίας
  • Δωρεάν εκμάθηση Αγγλικής ή Ρώσικης ωρολογίας με έμφαση στον τουρισμό
  • Δυνατότητα απόκτησης πιστοποίηση ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)
Image

Certified Internet Marketing Professional (CIMP). Η επιτυχία των πωλήσεων, η επίτευξη της αναγνωρισιμότητας και οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης δεν καθορίζονται πλέον, από τη διαφοροποίηση του προϊόντος, αλλά από την ικανότητα των συνεργατών της επιχείρησης να δημιουργούν νέες αγορές, στην εγχώρια αλλά και στην παγκόσμια αγορά.

Με βάση τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και το ιδιαίτερο επιχειρηματικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής, προσαρμοσμένη στην ελληνική πραγματικότητα, η ACTA δημιούργησε την πρωτοποριακή Πιστοποίηση CIMP προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη των επιχειρήσεων να οργανώσουν και να φέρουν εις πέρας τις καθημερινές τους προκλήσεις με τρόπο αποτελεσματικό.
Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε 45 ερωτήσεις κλειστού τύπου και 5 ερωτήσεις ανάπτυξης. Διάρκεια εξέτασης 90 λεπτά. Ποσοστό επιτυχίας 70%.

“Η οικονομική επιτυχία προκύπτει όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι καλά, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά.”John Kay, Βρετανός οικονομολόγος

Διάρκεια προγράμματος


  • 40 ώρες

Πιστοποίηση ACTA


  • Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (CIMP)

Καθηγητές τμήματος


Εγγραφές


  • Όλο το χρόνο, έναρξη τμημάτων κάθε Οκτώβριο και Φεβρουάριο.

Δικαιολογητικά


  • Ταυτότητα ή Διαβατήριο
  • ΑΦΜ
  • 1 έγχρωμη φωτογραφία

Προϋποθέσεις


  • Δεν απαιτείται απολυτήριο
  • Να σας αρέσει το αντικείμενο
  • Ηλικία άνω των 16 ετών
[cs_content_seo]Social Media Marketing

Σκοπός του προγράμματος

Tο πρόγραμμα έχει σκοπό να παρέχει την εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για την εφαρμογή των νέων εργαλείων σχεδιασμού και υλοποίησης της προβολής και της διαφήμισης της επιχείρησής σας μέσω του Διαδικτύου και ειδικότερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικέςΟι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Σχεδιασμός – Οργάνωση – Υλοποίηση

Το περιεχόμενο του προγράμματος αναφέρεται και ως αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό περιεχόμενο είναι το αποτέλεσμα της διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών και ακολουθεί τη διατύπωση του σκοπού και των στόχων του προγράμματος. Το αναλυτικό περιεχόμενο του προγράμματος αποτελείται από μικρές ενότητες που συνδέονται άμεσα με τις ανάγκες και τους ήδη διατυπωμένους στόχους, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις θα προσδιορίζεται και η χρονική διάρκεια των ενοτήτων. Επίσης, στο αναλυτικό περιεχόμενο διαχωρίζεται η θεωρητική εκπαίδευση από την πρακτική άσκηση, ενώ είναι διακριτή η συνολική διάρκεια του προγράμματος. Με τον τρόπο αυτόν είναι διαθέσιμες οι σχετικές πληροφορίες στους υποψήφιους εκπαιδευομένους, προκειμένου αυτοί να έχουν την ευρύτερη δυνατή πληροφόρηση για το είδος του προγράμματος και των ενοτήτων που θα παρακολουθήσουν.

Στον τρόπο διδασκαλίας θα περιλαμβάνονται

ΕργαστήριαΒιωματικές μέθοδοιΠαιχνίδια ρόλωνΜελέτες περίπτωσης σε συνδυασμό με το οπτικοακουστικό υλικό και τα κατάλληλα εκπαιδευτικά μέσα και τεχνικέςΣυζήτηση – Brain stormingΕκπαιδευτικές επιμορφωτικές επισκέψειςΗμερίδες

Επαγγελματικές δυνατότητες αποφοίτων

Διαφημιστικές Εταιρίες και ΜΜΕΙδιωτικές επιχειρήσειςΩς ελεύθερος επαγγελματίας ή να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση

Περιεχόμενο σπουδών

Facebook – Google+Για ποιους λόγους επισκέπτονται οι Έλληνες τα Social Media (έρευνα της Focus Bari)Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τουςΑνάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα – βήμαCopy of Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα – βήμαΦέρτε το εταιρικό σας site στο FacebookΤο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο FacebookΠροσθήκη της επιχείρησης σας στο GoogleLocalΣύνδεση της Google+ σελίδας σας στο YouΤube κανάλι σαςΠως θα προσελκύσετε περισσότερους likersΓια ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τουςΠαρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σαςFacebook, Google+ ή και τα δύο;Χρησιμοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να μεταδώσουν στους δικούς τους φίλους τα μηνύματά σας.LinkedInΔημιουργία προφίλ (βιογραφικούΔημιουργία εταιρικής σελίδας και ανάρτηση των νέων της εταιρείαςΔημιουργία και συμμετοχή σε ομάδεςΑνάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα – βήμα στο Linked-InΣύνδεση του προφίλ σας στο LinkedIn με το εταιρικό σας blog και το TwitterSEO & LinkedIn: πώς να βρίσκουν οι δυνητικοί σας πελάτες τη σελίδα και το προφίλ σαςYouTubeΔημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιούΑνέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σαςΔιαφημιστικές καμπάνιες: πώς θα τις τρέξετε και πώς θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTubeΙογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολέςTwitterΈνα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα. Γιατί;Πώς το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τουςΔημιουργία και διαμόρφωση προφίλΤιτιβίσματα, εικόνες, γεωγραφική τοποθεσίαVideo στο TwitterΑύξηση των followersστο TwitterΣημεία που πρέπει να προσέξετεΔιαφημιστικές επιλογέςPinterestΓιατί να χρησιμοποιήσω και το Pinterest;Δημιουργία προφίλ και boardsΔημιουργία εταιρικής παρουσίαςΠουλήστε μέσα από το Pinterest: σύνδεση του Pinterest με το site & το E-shop σαςBlogΈνα must εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να είναι «κοινωνικές»Το blog ως κεντρικός άξονας της προβολής σας στα social mediaBlogs και η σχέση τους με το SEOΕνσωμάτωση όλων των social media παρουσιών σας στο εταιρικό σας blogΣυνδέστε το site και το e-shop σας με τα Social MediaΠώς και γιατί να συνδέσετε την εταιρική σας σελίδας και το e-shop σας με το blog και τα υπόλοιπα Social MediaΑνάπτυξη παραδειγμάτων – ΕργαλείαΑνάπτυξη παραδείγματος για την προώθηση προϊόντος – υπηρεσίας μέσα από τα social media.Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχουΓενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sitesΑνάλυση ανταγωνισμούΜέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας

Δυνατά σημεία ειδικότητας

Άρτια υλικοτεχνική υποδομήΠαροχή ποιοτικών προϊόντων κατά τη διάρκεια των εργαστηριακών μαθημάτων δωρεάν, καθώς και συγγραμμάτων σε μορφή σημειώσεων που έχει επιμεληθεί η υπεύθυνη του τομέα social media marketing.Εκπαιδευτικό προσωπικό υψηλού επιπέδου, τεχνογνωσίας & επαγγελματικής καταξίωσηςΠλήρη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών μέσα στους χώρους διδασκαλίας υποδειγματικά εξοπλισμένουςΆμεση επαγγελματική αποκατάσταση μέσω του τμήματος Συμβουλευτικής και εργασίας JOBCARRIER σε Διαφημιστικές Εταιρίες και ΜΜΕ Ιδιωτικές επιχειρήσεις. Συμβουλές & κατευθύνσεις ως προς την έναρξη ελεύθερου επαγγέλματος.Οικονομικό πρόγραμμα σπουδώνΗ πρακτική εξάσκηση(εργαστήριο) περιλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος των σπουδών.Δυνατότητα για συνεχιζόμενη εκπαίδευση μέσω ειδικών σεμιναρίων και εξειδικεύσεων σχετικών του αντικειμένου, με σημαντικές εκπτώσειςΣυμμετοχή στην Ημέρα καριέρας.Ολιγομελή τμήματα ώστε να επιτυγχάνεται η άμεση συνεργασία μεταξύ καθηγητών & σπουδαστών και η σύνδεση πράξης & θεωρίαςΠρωινά – Απογευματινά τμήματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε σπουδαστήΣυνεχή επικοινωνία με τους υπεύθυνους καθηγητές και καθοδήγηση σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί στο επαγγελματικό ξεκίνημα των σπουδαστώνΔωρεάν σεμινάρια προώθησης στην απασχόληση, σύνταξη βιογραφικού, τεχνικές αναζήτησης εργασίαςΔωρεάν εκμάθηση Αγγλικής ή Ρώσικης ωρολογίας με έμφαση στον τουρισμόΔυνατότητα απόκτησης πιστοποίηση ACTA (Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)

Certified Internet Marketing Professional (CIMP). Η επιτυχία των πωλήσεων, η επίτευξη της αναγνωρισιμότητας και οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης δεν καθορίζονται πλέον, από τη διαφοροποίηση του προϊόντος, αλλά από την ικανότητα των συνεργατών της επιχείρησης να δημιουργούν νέες αγορές, στην εγχώρια αλλά και στην παγκόσμια αγορά.

Με βάση τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς και το ιδιαίτερο επιχειρηματικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής, προσαρμοσμένη στην ελληνική πραγματικότητα, η ACTA δημιούργησε την πρωτοποριακή Πιστοποίηση CIMP προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη των επιχειρήσεων να οργανώσουν και να φέρουν εις πέρας τις καθημερινές τους προκλήσεις με τρόπο αποτελεσματικό.
Ο υποψήφιος καλείται να απαντήσει σε 45 ερωτήσεις κλειστού τύπου και 5 ερωτήσεις ανάπτυξης. Διάρκεια εξέτασης 90 λεπτά. Ποσοστό επιτυχίας 70%.

“Η οικονομική επιτυχία προκύπτει όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι καλά, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά.”John Kay, Βρετανός οικονομολόγος

Διάρκεια προγράμματοςΔιάρκεια προγράμματος

40 ώρες? ? ?

Πιστοποίηση ACTAΠιστοποίηση ACTA

Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (CIMP)Πιστοποιημένος Επαγγελματίας Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (CIMP)

Καθηγητές τμήματος

Εγγραφές

Όλο το χρόνο, έναρξη τμημάτων κάθε Οκτώβριο και Φεβρουάριο.

Δικαιολογητικά

Ταυτότητα ή ΔιαβατήριοΑΦΜ1 έγχρωμη φωτογραφία

Προϋποθέσεις

Δεν απαιτείται απολυτήριοΝα σας αρέσει το αντικείμενοΗλικία άνω των 16 ετών

 

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

 ImageImageImage[/cs_content_seo]