Branding, marketing & digital marketing αγροδιατροφικών επιχειρήσεων

Σκοπός του προγράμματος

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εφοδιάσει τους παραγωγούς/μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων με την απαραίτητη γνώση ώστε να είναι σε θέση να έρθουν σε άμεση και ειλικρινή επαφή με τους υπάρχοντες ή/και δυνητικούς τους πελάτες μέσα από την προσέγγιση Η2Η-Human to Human-Από Άνθρωπο σε Άνθρωπο. Έτσι θα μπορέσουν να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους στις ομάδες-στόχους που αυτοί θέλουν προσφέροντάς τους πραγματική αξία ενώ παράλληλα αποκτούν την επιθυμητή αξία και για τη δική τους επιχείρηση. Το εργαστήριο διεξάγεται με χρήση συγκεκριμένων πρακτικών ασκήσεων/δραστηριότητων και παρουσίασης καλών πρακτικών και μελετών περίπτωσης με στόχο οι συμμετέχοντες να μπορούν να εφαρμόσουν στη συνέχεια στην πράξη ό,τι έμαθαν.

 

Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές

Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Το εργαστήριο είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν ήδη μία Αγροδιατροφική Επιχείρηση αλλά και εκείνοι που σκέφτονται να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα με οποιοδήποτε τρόπο-είτε ως παραγωγοί, είτε ως μεταποιητές.
Είναι ανοικτό σε παραγωγούς/αγρότες και μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων, σε ομάδες παραγωγών, σε ανθρώπους που σκέφτονται να επενδύσουν στον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε στελέχη εταιρειών του Αγροδιατροφικού Τομέα, σε μέλη ομάδων start-up εταιρειών που σχετίζονται με τον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε γεωπόνους και σε φοιτητές γεωπονικών σχολών.

 
 
  • Η νέα προσέγγιση Η2Η στο μάρκετινγκ
  • Τι είναι Brand και Branding
  • Δημιουργία Στρατηγικής Branding
  • Η Αποτελεσματική Διαχείριση Ιδεών-Πλαίσιο Διαχείρισης Ιδέας
  • Πρόταση Αξίας: το θεμέλιο του Branding για αγροδιατροφικής επιχείρησης
  • Σύγχρονα εργαλεία Digital Marketing
  • Ανάπτυξη ενός Σχεδίου Δράσης Digital Marketing

Πληροφορίες προγράμματος

  • Σεμινάριο
  • 6 ώρες
  • Ολιγομελή τμήματα
  • Βεβαίωσης παρακολούθησης

Με την συμμετοχή στο σεμινάριο ο ενδιαφερόμενος θα λάβει:

  • Φάκελο για την αποθήκευση των σημειώσεων
  • Έντυπο σημειώσεων με την διδακτική ύλη
  • Έντυπο δραστηριοτήτων και ασκήσεων

Καθηγητές τμήματος

Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, EMBA, PMP, TTT

Εγγραφές

Όλο το χρόνο.

Δικαιολογητικά

  • Ταυτότητα ή Διαβατήριο
  • ΑΦΜ (Εκκαθαριστικό)

Κόστος

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης.

Η Ελλάδα τα τελευταία πέντε (5) χρόνια αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις σε οικονομικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο αξιών, ηθικής, συνολικής οργάνωσης και αειφορικής ανάπτυξης. Ακούγεται από παντού ότι για να βγει η Ελλάδα από αυτήν την Κρίση θα πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη και ότι ένας από τους πυλώνες στους οποίους μπορεί και πρέπει να στηριχθεί είναι ο Αγροδιατροφικός της Τομέας. Δεν είναι λίγοι αυτοί που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτή την κατάσταση προς όφελός τους (να κερδίσουν εύκολα χρήματα δηλαδή πουλώντας πχ. κάποια συγκεκριμένα φυτικά είδη) όπως δεν είναι λίγοι και εκείνοι που χωρίς πολύ σκέψη ξεκινούν διάφορα εγχειρήματα σε επίπεδο πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγής αγροτικών προϊόντων και στο τέλος αποτυχαίνουν. Φυσικά δεν λείπουν και αυτοί που λένε ότι όλα μπορούν να απαντηθούν στήνοντας ένα καλό brand εννοώντας τη δημιουργία μιας συσκευασίας του τελικού προϊόντος η οποία θα αποτελεί το εισιτήριο για τις αγορές. Είτε μας αρέσει είτε όχι θα πρέπει όσοι πλέον ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα και θέλουν να πετύχουν απαντώντας στις προκλήσεις που υφίστανται σε παγκόσμιο επίπεδο, θα πρέπει να αποκτήσουν το mindset, τη «νοοτροπία» του επιχειρηματία ρίσκου και να δημιουργούν πρώτα αγροδιατροφικές επιχειρήσεις βασισμένες σε μία καλά σχεδιασμένη Στρατηγική Branding από την οποία θα απορρέουν και όλες οι τακτικές marketing και μετά τα προϊόντα.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).