Η αγροδιατροφική επιχείρηση στο διαδίκτυο: Δημιουργία ιστοσελίδας, δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος & παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα

Σκοπός του προγράμματος
Σκοπός του εργαστηρίου είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες μία ολοκληρωμένη εισαγωγική προσέγγιση σε θέματα που αφορούν την πετυχημένη παρουσία μιας αγροδιατροφικής επιχείρησης στο Διαδίκτυο μέσα από την παρουσίαση μελετών περίπτωσης-case studies και διαδραστικών ασκήσεων, δίνοντάς του τη δυνατότητα να κατανοήσουν σε βάθος την αναγκαιότητα δημιουργίας εταιρικής ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης των προϊόντων τους και χρήσης των κοινωνικών δικτύων στις καθημερινές επιχειρηματικές πρακτικές.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές
Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Το εργαστήριο είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν ήδη μία Αγροδιατροφική Επιχείρηση αλλά και εκείνοι που σκέφτονται να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα με οποιοδήποτε τρόπο-είτε ως παραγωγοί, είτε ως μεταποιητές.
Είναι ανοικτό σε παραγωγούς/αγρότες και μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων, σε ομάδες παραγωγών, σε ανθρώπους που σκέφτονται να επενδύσουν στον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε στελέχη εταιρειών του Αγροδιατροφικού Τομέα, σε μέλη ομάδων start-up εταιρειών που σχετίζονται με τον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε γεωπόνους και σε φοιτητές γεωπονικών σχολών.

- Τι είναι ιστοσελίδα, blog και ηλεκτρονικό κατάστημα
- Διαδικασία σχεδιασμού μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας
- Τι κάνει έναν ιστότοπο user friendly;
- Βασικά στοιχεία σχεδιασμού ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
- Το Blog βασικό στοιχείο μιας ιστοσελίδας και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
- Δημιουργία αποτελεσματικών σελίδων στα Κοινωνικά Δίκτυα
- Digital Branding & Marketing ενός ιστότοπου και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
- Η Διάδοση της Αξίας μιας Αγροδιατροφικής Επιχείρησης-Παρουσίαση Ιδεών, Διαδικτυακή Παρουσία & Πώληση Προϊόντων μέσω του Storytelling/Αφήγηση Ιστορίας
Πληροφορίες προγράμματος
- Σεμινάριο
- 6 ώρες
- Ολιγομελή τμήματα
- Βεβαίωσης παρακολούθησης
Με την συμμετοχή στο σεμινάριο ο ενδιαφερόμενος θα λάβει:
- Φάκελο για την αποθήκευση των σημειώσεων
- Έντυπο σημειώσεων με την διδακτική ύλη
- Έντυπο δραστηριοτήτων και ασκήσεων
Καθηγητές τμήματος
Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, EMBA, PMP, TTT
Εγγραφές
Όλο το χρόνο.
Δικαιολογητικά
- Ταυτότητα ή Διαβατήριο
- ΑΦΜ (Εκκαθαριστικό)
Κόστος
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης.
Ζούμε στην ψηφιακή εποχή, στην εποχή της «προσοχής» αλλά και στην εποχή των Big Data. Όμως ζούμε και στην εποχή κατά την οποία η λογική της B2C-Business to Consumer ή/και Β2B-Business to Business προώθησης των παραγόμενων προϊόντων και υπηρεσιών θεωρείται ξεπερασμένη. Το μέλλον βρίσκεται στο H2H-Human to Human Marketing, Μάρκετινγκ από Άνθρωπο σε Άνθρωπο. Αυτό σημαίνει ότι η επιτυχία κάθε αγροδιατροφικής επιχείρησης εξαρτάται από το πόσο καλά καταλαβαίνει την πελατειακή της βάση αλλά και από το πόσο καλά κατανοεί και χρησιμοποιεί τα σύγχρονα εργαλεία του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ-Digital Marketing.