ΤΕΧΝ ΕΠΑΓΓ Ειδικός στις Υπηρεσίες Διαμόρφωσης και Συντήρησης Πρασίνου
Ειδικός στις Υπηρεσίες Διαμόρφωσης και Συντήρησης Πρασίνου
Σκοπός του προγράμματος
Το πρόγραμμα «Ειδικός στις Υπηρεσίες Διαμόρφωσης και Συντήρησης Πρασίνου» έχει ως βασικό στόχο την εκπαίδευση επαγγελματιών στην αποτελεσματική διαχείριση, σχεδιασμό, εγκατάσταση και συντήρηση πράσινων χώρων, τόσο σε αστικά όσο και σε φυσικά περιβάλλοντα.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης βασίζεται σε έναν συνδυασμό θεωρητικής και πρακτικής προσέγγισης, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν τόσο τεχνικές γνώσεις όσο και πρακτικές δεξιότητες.
Ορισμοί
Κατηγορίες – Σχέδια Πρασίνου
Αστικό Πράσινο – Περιαστικό Πράσινο
Πρότυπα Διαμόρφωσης
Νομικό Πλαίσιο
Το επάγγελμα του συντηρητή πρασίνου είναι πολυεπίπεδο. Ο Ειδικός στον τομέα αναλαμβάνει τη διαμόρφωση των χώρων και την περιποίηση ανθοκομικών φυτών και δέντρων. Οφείλει να φροντίζει για την αναπαραγωγή, τη μεταφύτευση, το κλάδεμα και τη συντήρησή τους. Επίσης, γνωρίζει πώς να προμηθεύεται τα κατάλληλα φυτά και δέντρα από την ελληνική και διεθνή αγορά, ώστε να προσαρμόζονται αρμονικά σε κάθε σημείο.
Παράλληλα, έρχεται σε συνεννόηση με γεωπόνους ή αρχιτέκτονες τοπίου για να κατασκευάσει χώρους πρασίνου (π.χ. σε αίθριο, σε ταράτσα, σε κήπο κ.α.). Δεν υπάρχει τίποτε απλό στην εν λόγω ειδικότητα. Όλες οι δεξιότητες αποτελούν κομμάτια ενός σύνθετου παζλ, που απαιτούν από τον επαγγελματία να παραδώσει ένα όμορφο και λειτουργικό αποτέλεσμα.
Πτυχιούχος σχετικών σχολών ΑΕΙ, ΤΕΙ και ΔΕ με τουλάχιστον 80 ώρες παρακολούθησης σχετικού σεμιναρίου
Αξιολόγηση του Υποψηφίου
Οι υποψήφιοι αξιολογούνται σε δύο φάσεις εξεταστικής διαδικασίας, τη θεωρητική και την πρακτική. Η επιτυχής ολοκλήρωση και των δύο φάσεων της εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί στην απόκτηση της πιστοποίησης
This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).