Σχεδιασμός εξαγωγικών δράσεων αγροδιατροφικών επιχειρήσεων

Σκοπός του προγράμματος
Το εργαστήριο αποτελεί μία εισαγωγική προσέγγιση ώστε οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα ανάπτυξης/επέκτασης αγροδιατροφικών επιχειρήσεων με εξαγωγική κατεύθυνση οι οποίες να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις των αγορών του εξωτερικού.
Η μεταφορά της γνώσης γίνεται μέσα από διαδραστικές ασκήσεις και παρουσιάσεις μελετών περίπτωσης επιτρέποντας έτσι στους συμμετέχοντες να αποκομίσουν πραγματικά βιωματική γνώση την οποία θα μπορούν να την εφαρμόσουν στην πράξη
Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές
Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Το εργαστήριο είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν ήδη μία Αγροδιατροφική Επιχείρηση αλλά και εκείνοι που σκέφτονται να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα με οποιοδήποτε τρόπο-είτε ως παραγωγοί, είτε ως μεταποιητές. Είναι ανοικτό σε παραγωγούς/αγρότες και μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων, σε ομάδες παραγωγών, σε ανθρώπους που σκέφτονται να επενδύσουν στον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε στελέχη εταιρειών του Αγροδιατροφικού Τομέα, σε μέλη ομάδων start-up εταιρειών που σχετίζονται με τον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε γεωπόνους και σε φοιτητές γεωπονικών σχολών.

- Παγκόσμιες τάσεις στην αγορά του αγροδιατροφικού τομέα
- Entrepreneurship/Start-up, Μοντέλο Επιχείρησης με βάση το «Γιατί-Πώς-Τι», εφαρμογή των αρχών του Project Management
- Εκτέλεση βασικών βημάτων ανάπτυξης και διαχείρισης μιας αγροδιατροφικής επιχείρησης με εξαγωγική κατεύθυνση (PESTEL-SWOT Analysis-Έρευνα Αγοράς)
- Έρευνα Ξένων Αγορών
- Εξαγωγικό Βranding και Marketing των προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα
- Εξαγωγικό Επιχειρηματικό Σχέδιο
- Αξιολόγηση εξαγωγικής ικανότητας μιας αγροδιατροφικής επιχείρησης
- Απαραίτητα σύγχρονα επικοινωνιακά επιχειρησιακά εργαλεία (Internet Site, Social Media κ.ά.) για την αποτελεσματική παρουσία των αγροδιατροφικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
- Διατήρηση Πελατών Εξωτερικού
Πληροφορίες προγράμματος
- Σεμινάριο
- 6 ώρες
- Ολιγομελή τμήματα
- Βεβαίωσης παρακολούθησης
Με την συμμετοχή στο σεμινάριο ο ενδιαφερόμενος θα λάβει:
- Φάκελο για την αποθήκευση των σημειώσεων
- Έντυπο σημειώσεων με την διδακτική ύλη
- Έντυπο δραστηριοτήτων και ασκήσεων
Καθηγητές τμήματος
Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, EMBA, PMP, TTT
Εγγραφές
Όλο το χρόνο.
Δικαιολογητικά
- Ταυτότητα ή Διαβατήριο
- ΑΦΜ (Εκκαθαριστικό)
Κόστος
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης.
Ο Αγροδιατροφικός τομέας στην Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις αλλά και καλείται να αξιοποιήσει και τις προοπτικές που αδιαμφισβήτητα υφίστανται. Για να καταστεί αυτό εφικτό απαιτείται η ύπαρξη ενός καλά σχεδιασμένου συστήματος το οποίο θα είναι διαμορφωμένο με μία προσέγγιση βασισμένη στην κοινή λογική αλλά και στο στρατηγικό σχεδιασμό σε αντίθεση μ’ αυτό που γινόταν μέχρι τώρα και το οποίο ήταν στοχευμένο μόνο στην αξία και το κέρδος. Οι Αγροδιατροφικές Επιχειρήσεις που θέλουν να εξάγουν τα προϊόντα τους στο εξωτερικό θα πρέπει να μεταλλαχθούν. Θα πρέπει να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν μεθόδους και καλές πρακτικές άλλων βιομηχανιών/τομέων οι οποίες θα τις επιτρέψουν να προσεγγίσουν τις ξένες αγορές, να εγκατασταθούν σε αυτές με τελικό στόχο να γίνουν τα προϊόντα τους αποδεκτά από τους τελικούς καταναλωτές.