Σύγχρονα επιχειρηματικά εργαλεία δημιουργίας βιώσιμων και αειφορικών αγροδιατροφικών επιχειρήσεων

Σκοπός του προγράμματος

Το εργαστήριο έχει σκοπό να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες μία νέα ολοκληρωμένη προσέγγιση επιχειρηματικής ενασχόλησης με την παραγωγή και μεταποίηση αγροτικών προϊόντων και να τους εκπαιδεύσει βιωματικά σε καλές επιχειρηματικές πρακτικές οι οποίες αποτελούν τα θεμέλια μιας επιτυχημένης αγροδιατροφικής επιχείρησης.

 

Εκπαιδευτικές μέθοδοι και πρακτικές

Οι επιμέρους διαδικασίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης τις οποίες εφαρμόζουμε στα προγράμματα ενηλίκων περιγράφονται συνοπτικά στον παρακάτω πίνακα:

Το εργαστήριο είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν ήδη μία Αγροδιατροφική Επιχείρηση αλλά και εκείνοι που σκέφτονται να ασχοληθούν με τον Αγροδιατροφικό Τομέα με οποιοδήποτε τρόπο-είτε ως παραγωγοί, είτε ως μεταποιητές. Είναι ανοικτό σε παραγωγούς/αγρότες και μεταποιητές αγροδιατροφικών προϊόντων, σε ομάδες παραγωγών, σε ανθρώπους που σκέφτονται να επενδύσουν στον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε στελέχη εταιρειών του Αγροδιατροφικού Τομέα, σε μέλη ομάδων start-up εταιρειών που σχετίζονται με τον Αγροδιατροφικό Τομέα, σε γεωπόνους και σε φοιτητές γεωπονικών σχολών.

 
 
  • H Δημιουργία μιας Ελάχιστης Βιώσιμης Αγροδιατροφικής Επιχείρησης-Minimum Viable Business βασισμένη στο Branding και την Αειφορία
  • Οι καθετοποιημένες Αγροδιατροφικές Επιχειρήσεις
  • Η Σημασία του Branding στην Αλυσίδα Αξίας του Αγροδιατροφικού Τομέα
  • Η Αποτελεσματική Διαχείριση Ιδεών-Πλαίσιο Διαχείρισης Ιδέας
  • H Γνώση Διαχείρισης Έργων Απαραίτητη Προϋπόθεση Ανάπτυξης Αγροδιατροφικών Επιχειρήσεων
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Αγροδιατροφικής Επιχείρησης με βάση το «Γιατί-Πώς-Τι» για Παραγωγή Αγροδιατροφικών Προϊόντων υψηλής Ποιότητας
  • Διαμόρφωση Επιχειρησιακού Μοντέλου και Πρότασης Αξίας
  • Η Διάδοση της Αξίας μιας Αγροδιατροφικής Επιχείρησης-Παρουσίαση Ιδεών, Διαδικτυακή Παρουσία & Πώληση Προϊόντων μέσω του Storytelling/Αφήγηση Ιστορίας
 

Πληροφορίες προγράμματος

  • Σεμινάριο
  • 6 ώρες
  • Ολιγομελή τμήματα
  • Βεβαίωσης παρακολούθησης

Με την συμμετοχή στο σεμινάριο ο ενδιαφερόμενος θα λάβει:

  • Φάκελο για την αποθήκευση των σημειώσεων
  • Έντυπο σημειώσεων με την διδακτική ύλη
  • Έντυπο δραστηριοτήτων και ασκήσεων

Καθηγητές τμήματος

Δήμητρα Ε. Ζερβάκη, EMBA, PMP, TTT

Εγγραφές

Όλο το χρόνο.

Δικαιολογητικά

  • Ταυτότητα ή Διαβατήριο
  • ΑΦΜ (Εκκαθαριστικό)

Κόστος

  • Δεν απαιτείται απολυτήριο
  • Ηλικία άνω των 16 ετών
  • Να σας αρέσει το αντικείμενο

Ο Αγροδιατροφικός Τομέας στην Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης με θετικά αποτελέσματα για τους ανθρώπους που ασχολούνται ή/και θέλουν να ασχοληθούν με την παραγωγή και μεταποίηση προϊόντων του πρωτογενή τομέα.
Για να καταστεί όμως αυτό εφικτό θα πρέπει οι παραγωγοί/μεταποιητές να λειτουργήσουν ως entrepreneurs/επιχειρηματίες και να χτίσουν αγροδιατροφικές επιχειρήσεις βασισμένες στην έννοια του branding, στη λογική H2H-Human to Human. Θα πρέπει να διαθέτουν μία «έκτη αίσθηση» για να μπορούν να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες του απαιτητικού και αβέβαιου οικονομικοκοινωνικού περιβάλλοντος αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να εφαρμόζουν τις καλές πρακτικές και τα σύγχρονα εργαλεία του επιχειρείν και να διαθέτουν γνώση Διαχείρισης Ιδεών.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).